Wdrażanie nowej strategii komunikacji WOT PTP

Dnia 3 kwietnia br. Zarząd WOT PTP przyjął do realizacji „Strategię komunikacji WOT PTP” stworzoną przez Zastępczynię Przewodniczącej: Karolinę Leę Jarmołowicz, która jest także autorem haseł, brandingu oraz całej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału wdrażanej w 2024r.

Plany komunikacyjne powstały w oparciu o strategię marki opracowaną przez nią wcześniej dla PTP, która to osadzona była na wnikliwych analizach rynku, grupy docelowej i na bazie m.in. przeprowadzonych wcześniej przez Zarząd Główny – warsztatach strategicznych, a także wynikach ankiety przeprowadzonej wśród Członków naszego Oddziału w 2023r.

Plany obejmują m.in. misję, filary komunikacji, plan działań oddziału na lata 2024-2027, opracowanie materiałów komunikacyjnych, rozbudowa strony internetowej, opracowanie newslettera, prowadzenie mediów społecznościowych i stworzenie materiałów promocyjnych.

Skróconą prezentację można pobrać TUTAJ (PDF).

Po wakacjach kolejny etap zmian na naszej stronie – w myśl strategii komunikacji WOT PTP.